Spotkanie z ekspertem Panem Jackiem Karolakiem zarządzającym zespołami strategii, social media i performance

Szkoła średnia to nie tylko czas na przygotowania do matury!

To szansa na szukanie swojej ścieżki rozwoju poprzez spotkania ze specjalistami z różnych branży.

W ramach spotkań z ekspertami gościliśmy Pana Jacka Karolaka – szefa działu strategii w nagradzanej za wiele produkcji agencji reklamowej 180heartbeats + JUNG v MATT.

Jego agencja pracuje dla takich marek jak Google, TikTok, Nike, Burger King czy Tymbark.

Pan Jacek zarządza zespołami strategii, social media i performance oraz odpowiada za poszukiwanie innowacji. Współtworzył ponad 30 kampanii nagrodzonych w największych polskich konkursach branży reklamowo-mediowej. Był jurorem takich konkursów jak: Effie Awards, Media Trendy (Innovation Ad), czy Złote Orły. Jest autorem licznych artykułów na temat lojalności klienta oraz wykorzystania mediów interaktywnych w komunikacji. Był także prelegentem na kilkudziesięciu konferencjach branżowych, wśród których są m.in. Internet Standard oraz Forum IAB.

Zobaczcie sami jakie ciekawe projekty i dla jakich znanych marek zrobiła ta agencja reklamowa > https://180hb.com/pl/projekty/kategorie.html

Pan Jacek gościł w Akademii na zaproszenie uczniów z kierunku Technik Reklamy. Rozmawialiśmy o tym jak powstały znane kampanie dla OLX, jak wygląda życie w branży reklamowej i reklama od kuchni. Pan Jacek to również człowiek ekstremalnie kreatywny. Był otwarty na wszelkie, nawet niewygodne i dziwne pytania.